Психолого-педагогічний консиліум з адаптації п’ятикласників до навчання

Василь Сухомлинський говорив: Дитина – це активний і самодіяльний індивід, який не “вчиться на дорослого”, а живе повноцінним і цікавим життям. Отже, до неї слід ставитися доброзичливо і з розумінням».
Саме з таким переконанням наші вчителі працюють в п’ятих класах НУШ. У процесі навчання дитина проходить через ті чи інші кризові етапи, кожний з яких має свою специфіку, свої проблеми, що потребують особливої уваги педагогів, батьків та психологічної служби навчального закладу. Правильно організована робота над цією проблемою – запорука успішного навчання дітей. Тому традиційним в нашій школі став психолого-педагогічний консиліум з адаптації п’ятикласників до навчання. Класними керівниками, вчителями – предметниками та психологом було проаналізовано питання забезпечення координації дій всіх учасників навчальної діяльності для успішного проходження процесу адаптації п’ятикласників в нових умовах навчання, розглянуто труднощі адаптаційного процесу, змальовано психологічний портрет п’ятикласника та визначено ефективні шляхи перебігу процесу. Успішна адаптація – є підґрунтям подальшого гармонійного розвитку школярів. А діти – це наше майбутнє!