Учнівське самоврядування

Президенська рада

Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання учнів, мета якого сформувати в дітей вміння господарювати у школі, класі, вміння співпрацювати на принципах партнерства, гласності, демократизму з учнівським, педагогічним та батьківським колективом закладу.

Діяльність органів учнівського самоврядування в закладі сприяє згуртуванню шкільного колективу, розвитку громадянської позиції, процесу соціалізації учнів, більш ефективному їх входженню в доросле життя.

 

Вищим органом учнівського самоврядування є загальношкільна учнівська конференція. Це  представницький орган керівництва та прийняття рішень.

Основні завдання учнівського самоврядування:

– забезпечення і захист прав та інтересів учнів;
– забезпечення виконання учнями своїх обов’язків, Правил для учнів, Правил внутрішнього розпорядку школи, сприяння керівництву закладу,  педагогічному колективу;
– сприяння навчальній та творчій діяльності учнів;
– сприяння реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей;
– прагнення до узгодженості й балансу інтересів між учнями та дорослими;

– організація трудового виховання i профорієнтації;

– розвиток самообслуговування i формування в учнів шанобливого ставлення до шкільної власності;

– виховання свідомої дисципліни i культури поведінки школярів.

Головою Президентської ради є Президент ліцею.

Президент   – Крижанівська Анна учениця 11-Б класу.  Голова Дитячої дорадчої ради, переможець конкурсу «Лідер 2021»

Президент школи:

– затверджує старост класних колективів та контролює їхню роботу;

– приймає звіт про роботу голів класних колективів;

– затверджує голів центрів  учнівського самоврядування;

– контролює роботу центрів учнівського самоврядування;

– здійснює загальний контроль за виконавською дисципліною;

– проводить засідання Президентської ради не рідше одного разу на місяць.

Заступники президента: Пилипенко Надія учениця 11-А класу та Мазур Олександра учениця 9-Б класу.

 Президентська рада ліцею:

– координує роботу старост класу та керівників центрів учнівського самоврядування, доводить до їх відома рішення президента;

– проводить свої засідання щомісяця, може збирати позачергові засідання для вирішення питань, які виникають у процесі роботи;

– організовує і сприяє організації різноманітних загальношкільних заходів, спрямованих на покращення умов життя школи;

– висуває пропозиції адміністрації школи з питань навчання і організації вільного часу учнів;

– заслуховує на своїх засіданнях питання щодо порушення дисципліни окремими учнями, невиконання домашніх завдань, невідповідального відношення до навчання;

– бере участь у річному плануванні закладу;

– сприяє та організовує роботу з молодшими школярами;

– організовує роботу загальношкільних акцій, які проводяться згідно з планом з виховної роботи ;

– контролює чергування класних колективів у закладі;

– керує роботою загальношкільного прес-центру, контролює доведення інформації до відома учнів школи.

Центр «Знання і освіта».  Голова –  Гонта Євгенія  ученця 9-А клас, заступник – Бабчук Вадим 7-Г клас

Центр «Знання і освіта»:

– організовує допомогу в разі потреби учням, які мають незадовільні оцінки; 

– залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;

– надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів, створенні лекторських груп тощо;

– бере участь в обладнанні навчальних кабінетів, організації виготовлення навчальних посібників, дидактичного і роздаткового матеріалу, облік і збереження обладнання, ремонт і виготовлення нових дидактичних матеріалів шкільних умовах;

– проводить заходи, направлені на підвищення якості знань учнів (предметні олімпіади, вечори, стінгазети, конкурси, огляди підручників);

– члени комісії беруть участь в підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання).

Центр «Культура» Голова центру – Негур Яна учениця 8-А класу

Центр «Культура»:

– керує проведенням культурно – масових справ, організацією шкільних і класних вечорів, свят народного та шкільного календаря, розподіляє між класами та учнями доручення по підготовці цих заходів;

– організовує оформлення школи та класних кімнат;

– несе відповідальність за утримання та підготовку програми художньої частини і програму дозвілля;

– встановлює зв’язки з кінотеатрами, клубам, Будинками культури, Будинками дітей та молоді, музеями;

– домовляється про проведення лекцій, вечорів, екскурсій, кінолекторії для учнів;

– вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва, проводить запис в гуртки;

– організовує проведення конкурсів і оглядів художньої самодіяльності.

Центр «Здоров’я і спорт». Голова центру – Орленко Дмитро, учень 7-Б класу

  Робота цього центру полягає у проведенні спортивних акцій, турнірів, туристичних змагань і походів. Голова центру повинен мати організаційні здібності, хорошу фізичну форму і бути прикладом для інших учнів. Члени міністерства повинні проявляти активність у різних спортивно-туристичних акціях, здійснювати нагляд за фізичною формою учнів та станом здоров’я. Пропагувати здоровий спосіб життя.

Центр «Репортер». Голова центру – Прокопенко Вікторія, учениця 10-А класу, заступник – Моркот Катерина, учениця 8-А класу.

   Члени центру являються частиною редколегії шкільної газети «Вхід у змінному взутті» та займаються її інформаційним наповненням. Організовують та здійснюють художнє оформлення шкільного інтер’єру, готують і проводять інформаційні хвилинки з різних питань. Висвітлюють цікаві шкільні традиції.

   Інформаційна комісія. Інформує учнів, батьків, вчителі про всі події, які відбуваються в закладі, різними засобами інформації (газета, радіо, рекламні оголошення).

Центр «Милосердя». Голова центру – Демченко Вероніка, учениця 10-А класу, заступник – Бурцева Анна, учениця 7-А класу.

Центр «Милосердя»:

 – піклуються про молодших школярів;

– інформують учнів про благочинні акції та заохочують до участі у них;

– залучають дітей до вступу до благочинних організацій;

– допомагають дітям, що позбавлені батьківської турботи.

Центр «Порядок». Голова центру – Вдовичак  Денис, учень 7-Б класу.

Центр «Порядок»:

– надає допомогу педагогічному колективу школи у вихованні свідомої дисципліни, дотриманні учнями Правил для учнів;

– організовує чергування класних колективів по школі, на вечорах, призначає та інструктує відповідальних чергових, оцінює якість виконання цієї роботи;

– виховує в учнях бережливе ставлення до збереження шкільного майна;

– створює бригади учнів для ремонту меблів та  шкільного інвентарю;

– призначає відповідальних за дотримання дисципліни та порядку, відвідування учнями школи;

– бере учать у рейдах-перевірках шкільної форми;

– виходить з пропозиціями на батьківський комітет, правління школи з питань поведінки учнів;

– здійснює контроль за діяльністю старостату;

– здійснює контроль за діяльністю шкільної їдальні.

Центр «Лідер». Голова центру – Дроботун Олександра, учениця 9-А класу.

     Центр «Лідер» – це старостат, що вирішує питання організації виховної роботи в класі та частково в школі. Збирається раз в тиждень за участі педагога організатора та заступника директора з виховної роботи.

     Старостат розглядає роботу в класах, учать у конкурсах та загальношкільних заходах. Розглядає проведення змагань між класами. Рішення старостату є обов’язковими для виконання.

Невід’ємними атрибутами учнівського самоврядування є:

  • герб
  • прапор
  • гімн.